torsdag 19 november 2009

gratis uppdatering

jaha ja så har bloggen kommit lite efter den här veckan.
i Måndags var jag i Lund hela dagen på seminarium,
underbart och lärorikt!
jag hade gärna sett att vi fortsatt till midnatt,
men men allt har sitt slut någongång.

Sedan låg jag med migrän tisdag och onsdag
men idag har jag "bara" huvudvärk så
idag kan jag vara på kontoret även
om det nog hade känts bättre att vara hemma idag
med tanke på att jag först klev ur sängen kl 16 igår.
men det är bra trevligt att vara här också naturligtvis.
Även om det är typiska Torsdagskunder idag
som vill ha gratis uppdatering på allt.

Så var julen mer eller mindre planerad nu,
det känns skönt att ha det gjort och hundarnas
stora julklapp ska beställas idag.
är som vanligt sent ute med julklappar.
julen är iaf planerad och julgardiner
och adventsljusstakar står redo i
garderoben och väntar på att få komma fram,
några mer måste dock inhandlas så julgardinerna
kan få pynta varje rum och jag överväger adventsljusstakar i
biblioteksrummet, vore mysigt att ha några där också...
tänk att det är första advent om 1 vecka!

Inga kommentarer: