torsdag 19 november 2009

julklappsinköp

Så var första julklappen inhandlad,
eller iaf beställd via ett internetföretag.
jag har köpt något till hundarna som jag aldrig
trodde att jag skulle köpa men har insett
fördelarna med att ha en sådan
när man har 3 hundar
vilken endast skall användas när vi är ute
och reser, är ute på utställningarna
och andra tävlingar.

Insåg fördelarna när jag var på utställningen
sist helt enkelt och bara för att jag köpt
en sådan innebär det inte att mina
hundar INTE ska gå på marken
även om det är 2 chihuahuor,
det är hundar vi talar om och dom skall gå,
sedan är en hundvagn väldigt bra att ha
när man är ute och reser och har packning med sig
och skall byta tåg titt som tätt och när man
är på utställningar och tävlingar så
hundarna kan ligga och vila i lugn och ro
när det blir utdragna dagar.

Nästa utställning med Edith Piaff är förresten
bokad till hässleholm den 6 december,
en mycket mindre utställning än den vi var på sist,
men det kan ju bli ett intressant äventyr iaf.

Inga kommentarer: