tisdag 3 november 2009

Denna dagen började med kyrkan
för att sedan tillbringa 4 timmar på sjukhuset,
jag han då med att läsa en hel del i a f.
hade först tid för provtagning kl 11.00
och skulle sedan vänta till kl 13 för att få träffa läkaren,
så jo det han ju läsas en del och fundera lite till över
en debatt artikel som ska vara klar egentligen på söndag
men på söndag ska jag och Edit Piaff på hundutställning,
hursom jag måste iaf ha debatt artikeln klar senast lördag då
så jag har en del att göra. jobbar dessutom på kontoret både i morgon
och på fredag och på torsdag måste jag läsa en bok jag ska ha diskussion om
senare den eftermiddagen och i morgon efter jobb så har jag teater,
fullt schema precis som jag vill ha det.

nu är jag iaf het tom i knoppen och måste börja varva ner,
imorgon ska det bli en rolig dag på kontoret.

Inga kommentarer: