fredag 20 november 2009

John blunds frånvaro

Jag tror att jag somnade vid 23.30 men vaknade
av ett hjärtskärande skrik från Edith piaff kl 00.40
och har inte sovit en blund sedan dess.
Det gjorde ont att se henne så där ledsen och rädd,
det gjorde riktigt ont att höra henne.
Det var ett hemskt ljud jag aldrig vill höra igen.
Alla blev rädda.
Selma lagerlöw sprang under soffan, elvis presley in i huset
och Hjalmar Branting var med Edith Piaff och mig i soffan.
jag tröstade och försökte hjälpa Edith länge, länge...
Nu ligger dom alla iaf inne i sovrummet och sover sedan flera timmar,
jag och Selma lagerlöw är dock i soffan.
jag med datorn i knät och en kurrande Selma lagerlöw ligger i famnen.

vart tog john blund vägen denna natt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog

ika sa...

varse go :D kanske inte gör så intressanta inlägg var dag precis men varse go