måndag 2 november 2009

Happy dog

På morgonen var jag och tog blodprov på sjukhuset,
tycker inte jag gör något annat nuförtiden och
jag börjar snart undra om jag överhuvudtaget har något blod kvar.

Om en timme ska jag ta med Edit Piaff ner till hundbutiken,
hundfotografen Happy Dog kommer dit och Edit Piaff fick naturligvis
en tid strax efter kl 12. Happy Dog har även fotograferat Elvis för några år sedan
och idag är det alltså Edit Piaffs tur. Alla 3 skulle egentligen ha följt med
men eftersom jag fortfarande hoppar på kryckor och har svårt nog att gå själv
så blir det bara Edit Piaff idag. Elvis Presley och Hjalmar Branting fotograferades
ju i Malmö hos Fotograf Emma Ingolf för inte så länge sedan så jag hoppas att
dom inte blir alldeles för ledsna över att inte få följa med.
Edit Piaff ska dessutom vara själv på utställning på söndag
och pga de olika omständigheterna med foten så har hon inte hunnit
öva i att vara själv så mycket eller gå i koppel så idag kan ju vara
ett riktigt test för att se vad som komma skall på söndag.

Inga kommentarer: