fredag 27 november 2009

Stressig Fredag

Så var jag på kontoret 07,30 imorse och sedan dess har jag haft 15 minuters rast på hela dagen och det var min lunch, jag har inte hunnit mer och jag har full panik. Nu är det iaf bara 3 timmar kvar innan jag ska åka hem och 3 timmar kvar innan jag kan pusta ut.

Började ta fram lite julsaker igår och sätta upp lite julgardiner, det känns mysigt på något sätt
även om jag i morse tänkte att jag skulle vilja vara uppe i nordligaste norrland över jul så jag är säker på att jag får en vit julafton. Här nere i skåne får man vara glad om man har mindre än 10 plus grader på självaste julafton, minusgrader? det är en lycka men det blir ju aldrig så kallt som 35 minus som vi hade ett år när jag bodde i Uppsala, då kan vi snacka kyla mina vänner.


nej nu har jag haft 3 minuters rast här eller vad man kallar detta och jag måste fortsätta jobba,

Inga kommentarer: