tisdag 13 september 2011

De är här nu!



Åh som jag har längtat efter mina nya snickarbyxor! Men vi tar det från början. Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag för ett par veckor sedan skrev att mina enda par mammajeans (som jag fortfarande kunde ha) sprack när jag höll på i Simons rum? >Hursom innan de sprack så hade jag tjajt om att jag ville ha ett par snickarbyxor för jag tyckte det var så fint när gravida har snickarbyxor.


Hursom när då mina jeans sprack så var jag inte sen med att beställa ett par snickarbyxor. Först la jag ett bud på ett par på tradera, utropspriset var 100 kr så A sa att ja det får du köpa! men när den auktioen väl gick ut så hade de stigit till 245 kr + frakt så då kunde jag ju lika gärna köpa ett par nya så vi beställde ett par från BONPRIX. Efter flera dagars väntan som har känts som veckor så kom de så igår :D Så nu kan jag variera mina tajts med mina mammasnickarbyxor de resterande 9,5 veckan som är kvar. Beställde 2 toppar också de de var på rea som egentligen är helt onödigt men de var lila och fina och hade de inte varit på rea hade det nog inte blivit några.


Hursom nu vet jag vad jag ska gå runt och mysa med idag, mina nya snickarbyxor! Precis som jag gjorde igår kväll!

Inga kommentarer: