måndag 26 september 2011

Förälskad

































i helgen var både snickaren och målaren här. Vi glasade in vår balkong och tapelserade om det rummet som ska bli barnkammaren + att vi även målade om hallen och S dörr som var sönderklottrad med tunnelbane snuk när vi flyttade in. Lägger bara in några bilder här, flera av er som läser denna blogg har mig på facebook och där har jag lagt in fler både före och efter bilder.


Det rum som var rosa när vi flyttade in för drygt 1,5 månad sedan har vi idag valt att tapelsera med en neutral barntapet som både en flicka och en pojke kan ha. jag är så förälskad i vår fondtapet i barnkammaren!

Inglasningen av balkongen blev bättre än förväntat, träpanelen han använde på insidan går i samma stuk och samma färg som köket så det blev helt fantastiskt! vi kommer att lägga en grön matta på balkongen och sedan ska jag ha alla mina växter där naturligtvis, lägger upp bilder när den är klar.

Tänkt att idag är det bara 60 dagar kvar! 60 dagar är 2 månader det vill säga 1440 timmar eller något sådant kanske, 86 400 minuter borde det vara då på ett ungefär mellan tummen och pekfingret vill säga.



1 kommentar:

Anna sa...

Åh, vilken fin tapet ni valde till barnrummet! Förstår att du är förälskad ;)

60 dagar är ingenting! Tiden kommer att bara rusa iväg. Så vida du inte går över - för de dagarna kommer att vara de längsta i ditt liv ;)