måndag 12 september 2011

vad gör man inte för sonen?

Igår var vi iväg och inhandlade en Tv till Simon. Hans stora 32tums tjocka tv tog förmycket plats i hans rum som är lite mindre än det förra han hade så vi lovade att han skulle få en plattTv och ju mer han skulle hjälpa till med Ediths valpar desto större Tv skulle han få. Nu blev det ju dessvärre inga valpar från Edith den här gången och Simon frågade väldigt besviket "ska jag inte få någon plattTv nu då?".
Men så har han pluggat så bra den här terminen och skött träningarna helt okey så igår åkte vi först in till Malmö för Elgiganten skulle ha en billig tv som fått bra kritik, givetvis var den slut så vi åkte hem till Trelleborg och till expert där vi gjorde ett riktigt kap och hittade en 46 tums tv till honom för ett riktigt bra pris. Så nu består hela hans vägg (nästan) av en stor svart Tv och hans tv är större än vår och som han skryter om det både i statusen på facebook och i skolan. är jag är så lyckligt lottad som har honom som bonusson! Att han dessutom fått tagit min nya samsung galaxy skyter han också om. Hans mobil krånglar och han måste ju ha en fungerande mobil så jag sa "ta min" och jag räknar med att jag ska beställa en ny mobil idag till mig själv, även tills hans pappa som har en mobil från stenåldern som knappt fungerar längre.

Inga kommentarer: