torsdag 15 september 2011

Flicka eller pojke?









Av alla tester jag har gjort på internet, ni vet de här som finns på familjeliv, babycenter, allt för föräldrar och vart det nu är, så säger alla allt jag ska få en pojke. jag har säkert gjort ett 20 tal tester och bara 1 har sagt att jag ska få en tjej. Nu är det där ju bara på skoj skull så man ska ju ta det med en nypa salt så klart men det är ganska intressant att nästan alla i min omgivning tror att det är en liten pojke i min mage. Både Simon och hans pappa är helt bombsäkra på att det kommer att titta ut ett litet gossebarn om drygt 10 veckor, jag var lika säker fram till vecka 20 ungefär sen började jag få flickebarnskänslor, detta betyder dock inte att det som ska bli barnkammaren kommer att få ha kvar sina rosa tapeter på väggarna!



Det är så spännande och jag längtar så mycket efter den lilla människan som vissa dagar kan irritera mig riktigt mycket där inne i magen när den inte kan bestämma sig för hur den ska ligga och snurrar och snurrar och snurrar runt hela tiden. Men 11 gånger av 10 (!) så är det så underbart att känna den lilla människan röra sig och när den inte rör sig så blir jag så orolig att det kan ha hänt något fast den troligtvis bara ligger och sover.



Lilla underbara du! längtar så tills du kommer......





Inga kommentarer: