onsdag 14 september 2011

Morgonmys har guld i mun

Mina 3 hundar är så offantligt morgontrötta så när man väcker dem så ska vi sitta och mysa och först i ca tre kvart och de hinner oftast somna om i knäet flera gånger om. Det finns inget mysigare än dessa mornar, jag går till och med upp 30- 40 minuter innan jag ska bara för att inte behöva gå miste om våra mysstunder.

Ibland händer det dock, ganska ofta, att Jack Daniels (den nakna) kommer och håller mig sällskap när jag ska äta frukost, vilket naturligtvis sker när de andra sover, då brukar hursom jack daniels sitta på en egen stol och äta sin frukost, sedan när vi är klara då går vi in till vardagsrummet och väcker de andra 2 som motvilligt går upp.

2 kommentarer:

Josefin sa...

Hej Erica!

Jag vi har verkligen haft en toppenvecka... Nöjda barn ger nöjda föräldrar! Det är jättekul att följa din graviditet... Jag har två superenkla greviditeter och förlossningar och jag blir så sugen på en till men det är vi inte riktigt överrens om här hemma... ;-)

Vilket datum är BF?

Ta hand om dig!

KRAM Josefin

ika sa...

kul att höra, det är BF den 26 november så det börjar närma sig med stormsteg nu. Sitter och räknar ner dagarna varje dag.

skönt med enkla graviditerer och förlossningar som bara flyter på. jag har de sista 2 dagarna haft väldigt ont i ryggslutet och ner mot bäckenbenet men hoppas bara att det är mina ligementskador i livmodern som spökar igen. Annars har jag mått helt underbart bra under hela den andra trimestern och börjat den sista lika bra :D men vad tiden har gått fort efter vecka 20....

kram