torsdag 8 september 2011

konfirmandträff

I tisdags kväll träffade jag årets skörd av konfirmander för första gången,
jag ser verkligen fram emot årets grupp och tror att det kommer att bli
minst en lika stor succé som förra året. Det blir en lite större grupp
men jag har även 2 andra ledare med mig så detta kommer bli kanon bra,
det känner jag på mig och jag kommer lätt och tryggt att kunna lämna ansvaret till dem de 2 veckor jag måste vara borta i vinter när bäbis tänker komma ut. Annars kommer jag att jobba hela tiden vilket det varit stora diskussioner om MEN jag anser att 3 timmar i veckan ska bäbis och hans eller hennes pappa kunna klara sig själva och jag måste komma ut och få lite egentid också. Sedan vet man så klart inte om det tillkommer komplikationer osv då får de klara sig utan mig men jag och min familj är inställd på att jag ska kunna arbeta from december igen när det som sagt endast gäller 3 timmar i veckan.

1 kommentar:

Anna sa...

3 timmar i veckan kan du ju tom ha med dig bebis i bärsjal om det skulle knipa ;) Klart du ska jobba om det känns bra för dig! och som sagt, bebis har ju en pappa också! Kram