måndag 5 september 2011

Jag är en gift kvinna!

Den 29 juli åkte vi ner till Serbien som fröken E och herr A, en vecka senare fredag den 5 augusti kl 15,00 stod vi på plats i rådhuset i Ruma med borgmästaren framför oss och klockan 15,30 så var jag inte längre fröken E utan Fru till herr A, då hade vi nämligen gift oss. Till alla som hade sett fram emot ett stort bröllop uppe i Sala så lugn det kommer. i April kommer vi att ha bröllops och dopfest för bäbis upp i Sala där vi kommer att få en kyrkligvälsignelse av vårt borgliga bröllop utomlands.
Våra närmaste familjer har naturligtvis vetat om detta i en månad men det var faktiskt bara min lillasyster Martina och hennes sambo som visste om våra planer i förväg. Vi har de 2 och framför allt D´s föräldrar att tacka för att vår önskan gick i uppfyllelse och de gjorde resan till en väldigt minnesvärd tid. Vi är evigt tacksamma och det finns egentligen inga ord som räcker till.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jättegrattis till giftemålet! Vi är lite i synk du och jag, gifta och bebis samma år ;)
Sala, det är ju nästan hemma vid mig! Vad kul!Kram

ika sa...

ja men just det och inte bara det vi ska ha barn nästan samtidigt dessutom, det skiljer ju bara 1-2 veckor på bf!! ja sala ja, där bodde jag mina första 22 år, flyttade tillbaka ett par månader när jag var 24 innan jag flyttade ner till skåne Kram