tisdag 15 juli 2008

7 års olycka efter en trevlig kväll

Lite shopping hjälpte. 
nya tavlor, högtalare och bas,
skruvar , borr och papperskorg 
hängandes på rullatorn, 
det måste ha sett roligt ut när jag gick hem. 

På kvällen drog N och M ut mig till Lilla Torg,
det var trevligt men vi fick något jäkla barnbord
på uteserveringen så fick var tvungna att flytta in,
 och inne satt det ju inge folk så vi åt och åkte hem. 
ett barnbord hör inte hemma på uteservering, 
herre gu min rullator var högre än de där bordet,
och då är inte rullatorn hög . 

väl hemma var Elvis jätte busig 
och vi busade i vardagsrummet, 
i 2 minuter innan olyckan var framme. 
Jag råkade kasta gossedjuret lite för nära spegeln, 
Elvis kom åt spegeln, spegeln ramlar i golvet...
Undra vem som får 7 års olycka, jag eller Elvis? 








Inga kommentarer: