onsdag 30 juli 2008

Självplågare


Gadäm vilken jädrans självplågare jag är.
Varför utsätter jag mig själv för detta???

I fredags tatuerade jag ju klart underarmen, gjorde det 
sista tecknet så nu ser armen ut som ni ser på bilden. 
Elvis tassar och ett tecken för kärlek/att älska. 

I kväll har jag gjort mina små stjärnor i nacken,
Ingen av mina 6 tidigare tatueringar har gjort så här ont! 

Liz frågade mig: har du ont?
jag svarade att ja det gör skit ont, 
Liz säger tillbaka: det märkts, du har aldrig spänt dig så här innan.

Men jag kände mig som en chicken som inte klarade smärtan bättre,
men jag gjorde klart det och är glad att hon inte var på ryggraden så mycket. 
Men jag lovar er, nacken är nog det värsta stället du kan tatuera dig på,
förutom handleden och revbenen. 

Gadäm, tack Liz för att du plågat mig i en timme
Men vad är en timme av ens liv? 

Inga kommentarer: