söndag 27 juli 2008

Vilken strålande dag

Jag kom upp i morse och blev bara 20 minuter sen till hundträffen. 
Jag fick korten från igår och ska föra in dem på dator så fort jag mår lite bättre. 

Bakfylla, bakfylla och åter bakfylla har stått på schemat idag, 
trots att jag bara drack en halvcider och en halvöl i går. 
Vad som lagts i cidern vet jag inte för illa började jag må efter ett tag,
han precis komma hem innan det vara akut Toabesök. 

Jag och Elvis har varit ute i Solen idag. 
Vi beslöt oss för att lägga oss i Tallriken, 
där träffade jag på en MS patient och pratade med henne i 2 timmar,
kort därefter kände jag att det började bränna till lite på ryggen
och det blev dags att gå hem. 

Ska vila en liten stund nu innan en vän, som jag tycker mycket om,
kommer hit. Ser verkligen fram emot kvällen. 

Puss och hej
leverpastej 
(är det så Bert säger?) 

Inga kommentarer: