måndag 28 juli 2008

synden har sina mörka sidor

Shit vilken dag. 
Gick halvsovandes till Hundträffen i morse, 
Elvis var också trött, busade inte så mycket, 
kommer hem, somnar på balkongen i solen. 
Vaknar 2 timmar senare. 

I väg till Markus så Elvis fick en pappa timme.
Efter det till Samer och lämna in mobilen, 
ni vet den jag hade sönder i lördagsnatt, 
tydligen var jag fullare än jag minns, 
trots att jag bara drack 1/2 öl och en 1/2 cider, 
hur det gick till vet jag inte. 
Jag hade ju inte ens tagit några värktabletter, 
annars kan ju dom ställa till det. 
Nåja,Mobilen gick inte att laga och gick inte på garantin,
så klart, eftersom det var självförvållat, 
det gick inte att ljuga om den där skadan. 

Eftersom jag är så beroende av Kameran i mobilen 
och behöver marknadens bästa mobilkamera 
blev jag idag 4000 kr fattigare och då fick jag rabatt.

Nu ska jag försöka ta en tidig kväll, 
men ska ta en sovmorgon i morgon 
och verkligen sova ut. 
tror jag behöver det efter de sista dagarnas bravader. 




Inga kommentarer: