torsdag 24 juli 2008

Apropå Pride...

När jag var ute och gick för en stund sedan började jag skratta,
tjejen framför mig vände sig generat om och trodde jag skrattade åt henne,
men det gjorde jag inte. 
Näh, jag kom och tänka på den biologi lektion jag höll för 
Camilla och Emilie igår. 

Det jag skulle säga var: 

"För att en man och en kvinna ska kunna ha sex
så måste det finnas en attraktion,  några slags känslor"

Men det jag sa var: 

" För att en man och en man ska kunna ha sex
Nej jag menar för att en kvinna och en kvinna ska ha sex...." 

Och sedan vek vi oss av skratt hela kvällen så fort vi kom och tänka 
denna utsöka biologi lektion som hölls på fyllan och villan. 

Det sades mycket roligt igår. 
Synd bara att man inte har lika roligt idag som igår
och då syftar jag i första hand på bakfyllan, träningsvärken 
och alla andra bieffekter efter en rolig utekväll. 

Inga kommentarer: