fredag 18 juli 2008

Trötter

I dag är vi riktigt trötta. Både jag och Elvis har snarkat halva dagen. 
Elvis snarkar fortfarande och vi borde börja göra oss i ordning. 

ELvis ska borstas, badas och rakas idag. 
Han måste vårda sitt yttre om han ska vara attraktiv i tjejernas ögon :P 
Även fast han är kastrerad så är han fortfarande en riktig Tjejtjusare. 

I morse vakande jag av att våra vaktmästare höll på och borra utanför,
det lät som de var direkt utanför mitt fönster. Dom började redan före kl 07
och kl 08 gav jag upp, skyndade mig ut med Elvis, gick förbi dom och bara blängde surt.
Det borde finnas någon regel för det där, inte störa före kl 09 eller sätta upp lapp innan,
precis som det gäller granarna borde det gälla vaktmästaren. 

Och nu kommer ELvis bli sur på mig för nu måste jag väcka honom. 
Nu är det hög tid att stänga av Tv:n och börja göra något vettigt.
Vi ska ju iväg om bara några timmar. 


Inga kommentarer: