måndag 7 juli 2008

Kulig hunddag.


I morgon bitti (tisdag) ska jag och Elvis till Djursjukhuset igen. 
Elvis ska, förutom att väga sig, ta Blodprov för EU passet och 
sedan ska en knöl undersökas. 

Elvis blev attackerad av Fästingar när han var på landet förra veckan,
detta har resulterat i väldigt många bett, 
varav ett av betten som sitter på bakbenet 
är riktigt stort och "konstigt", detta måste undersökas, 
när jag tar på bettet så gör det ont,
och själva "konsistensen" av bettet känns väldigt märklig. 
Usch, jag hoppas det inte är något, men det är lika bra att undersöka,
när vi ändå är på Djursjukhuset menar jag. 

Elvis min lilla pärla. 

Idag har vi varit på två olika utflykter. 
Först tog vi en sväng till min bästa Camilla och lekte lite där. 
sedan gick vi en lång sväng med Mr M på kvällen 
och träffade på både mer människor och hundar än vi brukar. 
Jag tror Elvis  haft en kul hunddag. 
Nu ligger han dock och surar lite i huset för att han inte får någon mat. 




Inga kommentarer: