torsdag 17 juli 2008

Vilse i Pannkakan

Slappar dag, en riktig, riktig slappar dag har jag och Elvis haft idag. 
vi gick visserligen en halvlång promenad på eftermiddagen 
men efter det låg vi bara i soffan och slappade. 
En välbehövlig vila efter allt som varit. 

Jag var så sugen på Pannkakor idag, riktigt riktigt sugen.
Så jag gjorde pannkakor, eller försökte. 
Det är inte lätt när det är svårt, eller vad är det man säger? 
Jag har inte lärt mig den nya spisen ännu
vilket resulterade i att jag brände hälften. 
Och dom som blev lyckade var inte lika goda som Mr M:s. 
men det var ett godkänt resultat i a f, tyckte Elvis. 

Nu är det dags att ta och sova lite igen. 
I morgon är det fredag 
och den dagen ser jag verkligen fram emot. 


1 kommentar:

Pysse sa...

Jag har utmanat dig. Kolla in min blogg. Hoppas allt är bra med dig annars.
Kram