fredag 18 juli 2008

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad!
Jag har blivit utmanad av Pyssebus
Reglerna är: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
- Hitta en tågbiljett till Sala till 11 augusti 
- Göra klart det sista i nya lägenheten
- Raka, borsta och bada Elvis
- Slappa och samla krafter till kvällen
- Ha filmkväll hos Mr M 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
(1998) Jag gick sista året på gymnasiet, sommar jobbade på Hemköp, jobbade som hästskötare, tog hand om min egen häst som jag tränade och tävlade i hoppning. På sommaren tävlade jag bla, för andra gången, Fjordhäst SM som då gick i Tranemo. Det gick ganska bra för oss. 

Ställen du bott på?
- Sala hos min mamma fram till 1999.
- Sala i egen lägenhet till 2002
- Uppsala 2002-2004 
- Gärsnäs några månader 2004
- Malmö 2004 som jag fortfarande bor i, ev flytt finns planerad inom en snar framtid, 
vart får tiden utvisa.

Fem saker som du skulle göra om du var biljonär:
- Köpa hus på olika platser i världen, 
   bla Sverige, Venezuela, Thailand, Spanien, Dubai
- Låta Elvis få "allt han vill ha". 
- Skaffa i a f en till hund, troligen fler
- Hästgård måste jag ha
-  Hitta/ta fram bromsmedicin till CIDP 
- Ha fler fadderbarn... Varför inte sponsra en hel by eller två? (Jag håller med Pysse)

2 kommentarer:

Drömma-Lotta sa...

Icaaa! Jag é fääääärdig :0)
Kram

Millo sa...

Klart ;-P