söndag 27 juli 2008

mitt namn är Drottning Kristina

Nyss hemkommen från Harrys. 
Shit, vilka Rötägg det finns ute. 
Vad sägs om de personer som vägrar prata svenska?
Eller de Rötägg som tror de kan snuska sig hursom 
bara för att man är blond? 
Ska det vara sexigt och tilltalande när en man står 
och smeker sig på snoppen och försöker flirta? 
Ska man ta det som en komplimang? 
Eller när en 65 årig gubbe med 10 barn och barnbarn
kommer och raggar på en? 
Eller vad sägs om detta: 
-"hej, haaar duuu jobb?"
-jo det har jag
-vaaad braaa, vill duuu gifffta diiig med miiig? (rosengårds svenska)

Eller invandraren som kom fram: 
- Hej jag heter Gustav Wasa.
- och jag är Drottning Kristina slängde jag ur mig då
-Men det är säkert, jag är kung Gustav Wasa. 
- och det är säkert jag är Drottning Kristina. 

Puckon finns det överallt, men det är i Malmö dem är samlade. 

Men förutom Rötäggen var det skoj. 

Nu är frågan: ska jag sova i 2 timmar innan det är dags att gå upp,
eller ska jag hålla mig vaken så jag är säker på att jag kommer upp 
om 2 timmar. Elvis får inte missa hundmötet i dag (söndag).
 


Inga kommentarer: