söndag 13 juli 2008

Jag vet vart jag bor!

 I dag har jag försökt organisera och möblera så mycket som jag orkat. 
Tog även med mig mina kombos till Ikea ( miss Crazy på bilden) 
Tror aldrig jag shoppat så snabbt på Ikea någongång som idag. 
Det var bara in och ut som gällde. Vi kom dit 17.40 och kom ut 18.00 då dom stängde. 
'
Annars har det varit ganska tungt idag. 
Jag vet inte varför men det kändes så bra igår kväll,
sen hände något och allt började kännas jobbigt igen.
Men nu ska jag sluta beklaga mig. 
Jag ska börja leva efter den svenska mentaliteten som jag skrev om här om dagen. 

Förresten, Nu vet jag vart jag bor!
Att jag flyttat till centrala innerstaden det visste jag ju redan (så dum är jag inte)
Men nu vet jag exakt, tror jag, vart jag bor. 
Jag vet att pildammsparken är precis ovanför, 
att gå gatan ligger precis bredvid, 
att Torning Torso ligger nedåt 
och att kronprinsen ligger snett åt vänster. 
samt att sjukhuset ligger snett upp åt höger :D 
Vad mer behöver man veta? 

Inga kommentarer: