tisdag 1 juli 2008

Soliga Gotland

Jag ber så mycket om Ursäkt kära läsare. 
Det märks nog att jag är på semester,
det kommer inte särskilt många blogg-inlägg per dag,
om det ens kommer några.
Men här kommer ett inlägg iaf.
Dock utan bilder.

Jag hade tänkt att lägga upp 3 stycken bilder idag
men mitt mobila bredband fungerar inte särkilt väl här
och när jag bloggar från telefonen får jag bara upp ett i taget. 

I går var det inte särskilt bra väder 
så vi tog en tripp in till Visby.
Visby är verkligen ingen bra stad att gå i,
iaf inte om du har en sjukdom bestående av värk och domningar.
har du inga domningar innan du börjar gå på kullerstenarna
ja då har du det garanterat när du kört Rullatorn en stund. 

På kvällen igår åt vi på ett ställe som heter Munkkällaren,
det är ett ställe jag varmt kan rekommendera om ni ska in till Visby. 
Himmelsgod mat! Underbara servitörer och sa jag: himmelsgod mat? 

I dag har jag varit helt slut, så när familjen åkte på äventyr
stannade jag vid poolen och det gjorde jag visst rätt i.
Om jag hade följt med hade jag fått sitta i bilen medan 
familjen klättrade upp för bergstigar, och hur kul hade det varit? 
Näh, så jag tog en lugn dag vid poolen. Underbart svalkande i värmen. 

Nu är det dags att sova igen. 
I morgon åker vi till Fårö. 
Så ytterligare en jobbig dag står på schemat. 

Jag saknar Elvis oerhört mycket och längtar hem till honom. 
Jag har en katt här att gosa med, men vad är det mot Elvis? 

Inga kommentarer: