onsdag 5 november 2008

blåser nästan bort

så blåser det storm igen, underbara skånevindar, eller kanske inte.
och just när man bor så här ute på landet med bara åkrar som grannar så är man inte speciellt skyddad heller utan det verkligen blåser och ja det är snudd på att man blåser bort.

ska strax krypa ner i min sköna säng, ska ta sovmorgon imorgon och ta igen de timmarna jag missat efter helgens bravader. Det är inte lätt att bli gammal, man blir så sliten för ingenting. Förstår inte hur man orkade förrut, eller jag har iof aldrig varit en fest människa men under studentåren i uppsala var jag nog ut och festade engång varannan vecka i alla fall, nu har det varit engång var tredje år, hm åldern tar ut sin rätt.

i morgon blir det en del jobb hemifrån som sagt och sovmorgon.

Är annars i fullt shå med att lära mig nya lilla pyttelilla datorn, men oerhört skönt att ha privat dator och internet hemma igen. känns inte lika isolerat nu och jag kan faktiskt ha kontakt med omvärlden.

nej gott folk, goda vänner nu ska denna lilla fröken natta sin pyttelilla pc och sova. så godnatt och hoppas alla får en underbar natt

Inga kommentarer: