måndag 10 november 2008

ruskigt värre

Usch och fy vilket ruskväder det är idag då,
var ganska glad imorse att jag fick åka bil till kontoret
och slapp ta vespan, i går när jag åkte hem från
Malmö valputställning fick jag puttra i 10km i timmen för
att inte blåsa omkull och idag blåser det ännu värre.

Nåja drömmer så konstiga drömmar nuförtiden,
är det inte triangeldrama så är det någon av
hundarna som blir påkörda.
Någon som kan förklara vad detta beror på?

Nåja har påbörjat ett projekt i huset som jag
måste få klart innan torsdag kväll då jag får besök,
vet dock inte varför jag påbörjade detta större
projekt nu och inte väntade, detta betyder
nu att det blir lite sömn de resterande dagarna
om jag ska få det klart och bra, spännande
är det i alla fall. eller spännande och spännade
det är nog fel ord, roligt är nog mera korrekt.

Inga kommentarer: