lördag 1 november 2008

en litre vodka slut


Nær hestene sover så kryper det oseriøsa fram. Jag kommer sækerligen att få ångra detta nar jag kommer till arbeide på måndag. I aften ska jag och Sarah in til byn (Malmø) och festa med Nadia och de andra tjejorna. Vi har førfestat hjemme, før någon som inte druckit sprit på 3,5 år så ska jag bara sæga sa hær : høgklackat och alkohol kan inte sluta bra, nu ska vi vingla till bussen och nej man ska inte blogga nær man inte ær i sina sinnesfulla bruk.
ska drickia up det siste, hundene er rastade, hestene nattade. Nu kan vi festa loss.

2 kommentarer:

Nemo sa...

Oj oj oj. Det låter farligt med så mkt vodka=) Hoppas ni hade det skoj. KRAM

ika sa...

haha åh det blev så skoj...minnesluckor men ojoj jag kan visst fortfarande. men nu får det dröja 3,5 år innan jag dricker så mycket alkohol igen eller alkohol överhuvudtaget haha ses på söndag :D saknar er kram kram