fredag 14 november 2008

Trött


Idag bestämde jag mig för att ta nattåget hem till skåne. Jag måste hem och vila och jag vill hem till hundarna.
Innan jag satte mig på detta tåget var jag dock förbi morfar en sväng.

Ni som läser tycker troligen att jag gör fel som åker hem,det tycker jag också. Men jag har ingen energi kvar, det smärtar psykist och framförallt fysiskt. Jag åkte ju ifrån mina mediciner, både smärtstillande och cellgifter. Jag tycker hursom inte att det känns okey att åka ifrån. Men när man inte bor här uppe som de andra så kan man inte åka hem och samla nya krafter innan nästa sjukhussväng senare samma dag eller nästa dag och jag måste också få vila lite, speciellt som har denna sjukdomen. Jag sa iaf till morfar att jag kommer tillbaka på onsdag. Om han är med då eller inte vet jag inte, ingen vet. Idag har det mirakalöst vänt lite, men det återstår att se när även hjärtat stannar helt. Jag måste i alla fall åka hem till hundarna och jag måste få samla kraft och energi, därför sitter jag nu på nattåget till malmö

Inga kommentarer: