onsdag 26 november 2008

lera

Så'när jag nu köpt ett till element för att få upp värmen hemma
när det är 10 minus ute, ja då kommer värmen tillbaka och leran.
lera lera lera, vad innebär det? jo leriga hundar som
resulterar i leriga golv som resulterar i att jag varje dag torkar rent golven.

men igår var det problem på gården, vi hade problem med strömavbrott,
men konstigt nog var det bara stallet, grannarnas hus och halva mitt hus
(inklusive kylskåp och frys). Kom hem runt 18 tiden från jobbet och hade svinkallt hemma,
bara 12 grader och insåg att varken element, kylskåp, frys eller lampor fungerade.
tven fungerade dock konstigt nog. Nåja vid 20tiden fann min granne felet och jag hann få värme
innan nattsömnen.
hemma idag, känns så där, har haft en del att göra och borde nu ta vespan och handla,
men sparar det till imorgon tror jag.

promenad med hundarna nu innan mörkret kommer på,
därefter bara vila och slappa hela kvällen :D

Inga kommentarer: