lördag 15 november 2008

Det gör ont


Kom hem till gården klockan 7 i morse. Hundarna blev glada men lite överraskade tror jag. Vi lade oss och gosade, jag somnade.. Vaknade runt 10 igen, gick ut i stallet runt 11. Åkte med karina och vibeke till hööks och coop kl 14. Hemma kl 15. Kl 16 ställde jag mig ute på åkern och skrek, hoppas ingen hörde mig. Tog sedan med mig elvis på en träningsrunda, var hemma hos hjalmar igen kl 18.

Trots tröst shopping, skrik och träning så gör det lika ont. Inte blev det bättre av att låten det gör ont kom på dansbanskampen. Jag är trött, riktigt trött utan energi och lust till något. Börjar grina i de mest konstiga situationer. Ingenting är roligt längre, men det kanske är normalt att känna så i sådana här tider eller när något sådant här inträffar?

Inga kommentarer: