måndag 3 november 2008

Måndagssjuk

Jag är så måndagssjuk idag, usch och fy. Mina fötter värker.
Jag och grannen kröp hem i går morse för vi hade så ont i fötterna.
en rekomendation är att INTE ta på sig högklackat och sedan
ställa sig på dansgolvet nonstop i 4 timmar.

Läste precis mitt blogginlägg från i lördags natt,
underbart fin fint. fick men ordentlig påminnelse igår
om varför jag inte druckit vodka på 3,5 år, eller
varför jag bara nöjt mig med att ta ett glas vin eller champange
då och då och inte " supa". men ack vad skoj vi hade i lördags,
av det jag kommer ihåg.
vi hamnade på "swingan" även kallat Swinginn eller gamla statt.


vi kom sedan hem igår morse vid 06.30 tiden,
släppte ut hästarna och stupade i säng.
Dagen igår tillbringades mestadels i sängen,
tog dock skotern in till Vellinge en sväng
och om vi säger så här hade polisen stoppat mig
så hade jag åkt dit för det var nog en del alkohol i blodet där.
Antar att jag måste göra om detta om en 3 år igen.

I morse var jag så seg och känner mig verkligen måndagssjuk idag.
Men det går fint på jobbet trots allt, behöver ju inte stå på mina stackars ben
eller fötter rättare sagt.

Inga kommentarer: