tisdag 11 november 2008

Im dancing

Somnade ganska på engång efter att jag var klar i stallet igår kväll,
jag vet att jag skulle börja titta på matakuten kl 21, men tror aldrig jag började titta.
Vaknade kl 05.00 i morse, det blev en seg morgon men jag kvicknade till
när jag var ute i spöregnet med hundarna, som absolut inte ville vara ute.
Jag satte på mig regnkläderna och tog vespan till Ö.Grevie,
hoppade på bussen och 1,5 timme senare sitter jag nu här på jobbet.
Som vanligt är jag först på plats så jag kommer få ta de första samtalen.

Jag börjar fundera mer och mer över helgen.
På Torsdagkväll får jag besök från Sala, hur kommer det bli?
Jag har inga planer över huvudtaget, beror på vad
det blir för väder, är det sådant regn och rusk som det är idag,
ja då kanske det inte är så trevligt att gå promenad längs kusten?
Det kanske heller inte är så trevligt att åka in till Köpenhamn?
Ett Ikea besök kanske skulle vara trevligt?
Nåja det löser sig. vi kanske kan dansa i alla fall?

Jag var fruktansvärt irriterad på kontoret igår,
inte på kunderna utan på vissa kollegor, var så trött
och irriterad och ville inget annat än att bara åka hem.
Idag har jag tack och lov halvdag på kontoret,
sen hoppas jag att det slutat regna när jag kommer hem,
i så fall ska jag ta en lång uteritt på Quick och jag ska ta Ipoden
med mig.

Inga kommentarer: