fredag 7 november 2008

fräcka fredag nej mysiga fredag

hade en underbar dag på kontoret idag,
riktigt roligt och tiden gick så snabbt.
'var sedan in till Köpenhamn en snabbis
innan jag slutligen hamnade på hästryggen hemma.
Tänkte att jag skulle rida ut på Quick idag
'och fick då sällskap av Sarah och Sinatra,
det blev en uteritt full av skratt så jag nästan
ramlade av hästryggen haha.

Nu ligger jag här i soffan med Elvis och Hjalmar.
hade tänkt att ha en jätte mysig kväll med dom,
det har jag visserligen för hjalmar ligger på min bröstkorg,
och Elvis på mina ben.
min lilla pyttelilla dator har jag på min onda mage.
hursom vi tittar på Dobidoo och har det trots allt bra,
trots min magvärk och saknaden av något annat.
men varför sakna det man inte har?
varför inte bara njuta av det man har,
och det gör jag, det gör jag verkligen
men ibland kan man längta efter något annat,
en kärlek som inte djuren kan ge.

Inga kommentarer: