fredag 2 januari 2009

2009 är äntligen här :D

Så var 2009 äntligen här.

på nyårsafton åt jag och astrologen middag,
mycket trevligt och mysigt.
Vi åkte sedan in till Malmö till 12-slaget
och jag är numera officiellt skotträdd,
jag var helt säker på att jag skulle få en raket
och andra skott (vad heter dom?) på mig.
Etage blev andra stoppet för kvällen,
gick in via VIP kön, skapligt skönt att slippa
frysa i kylan.
Om det var någon jag kände på Etage
som jag inte hejjade på så ber jag om ursäkt,
jag hade bara ögonen på en person hela kvällen
och full av lyckorus var jag hela natten lång.

Jag började annars 2009 med att vila och sova,
jag sov och sov hela dagen igår,
förutom de timmarna på eftermiddagen/kvällen
som jag var med mamma och åt middag i Malmö.

2009 ska annars bli mitt år!
Och visst känns det lite annorlunda?
Det känns att det är något nytt som händer,
det är något nytt som väntar
och då syftar jag inte på att det var -8 grader
imorse när jag släppte ut hästarna
och pinade iväg till kontoret.
Nej jag menar det känns i luften
att 2009 kommer bli ett toppen år.

Inga kommentarer: