onsdag 14 januari 2009


Åh detta behövde jag tydligen, sova ut ordentligt och drömma trevliga drömmar & mina små killar uppskattade verkligen att jag kom hem redan kl 17 igår. Infact så uppskattades det så mycket att hela kvällen och natten bestod av mys, och just nu ligger båda mina bäbisar på min onda mage..

Idag ska jag vara hemma och önskar att jag kunde lata mig hela dagen. Istället ska jag umgås med prinsarna som varit i andra hand ett tag, eller andra hand, dom har bara inte varit i centrum 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan som de är vana vid. Dåligt samvete har jag iaf för det så idag ska dom få vara i centrum nästan hela tiden,
Men så håller jag på att packa också. Vi ska ju flytta in till stan igen om någon vecka.

Jag har nu packat hela morgonen, nåja till och från sedan klockan 11 iaf med paus i en timme för att titta på hem till gården. Men vart har mina flyttkartonger tagit vägen? Inte ens en tredjedel av huset är packat men endå är kartongerna redan slut. Har jag för mycket böcker och andra husliga saker eller har jag förlite kartonger?

Jaja, faktum är att jag inte kan packa mer utan kartonger utan får helt enkelt nöja mig med att städa och leka med elvis och hjalmar.

Inga kommentarer: