måndag 5 januari 2009

Scholia & scholina


Halvdag på kontoret, stressig men skönt. Ner på stan med julia, impulsköpte nya glasögon, får dom på torsdag morgon så jag är fin till sala, el cool kanske. Jag övertalade julia att jag fick köpa de rosa miss sexy glasögonen, rosa glasögon kan man ha det?

Vi mötte upp lina som nyss är hemkommen frän 6 månaders resa. Super kul eftermiddag med många minnen & skratt. Vi började trots allt på kontoret samtidigt & har haft en del tokigheter för oss under dessa 4 år.

Påväg hem nu till mina bäbisar, ska rida 6åringen & börja packa så smått. Måste hitta kläder som passar mina rosa glasögon ja ska ha i sala, lär match hjalmars bärväska iaf, den är ju rosa.

Underbara dagen snart slut, började med stress & shit case på jobb & slutade med att jag fortfarande småfnittrar för mig själv.

Nej på med ipoden, 30 minuter kvar på bussen, en frisk rask promenad hem, ut med hundarna & in i stallet, rida, ut med hundarna, in i huset & läsa bok, somna ensam.

Inga kommentarer: