fredag 2 januari 2009

Winetesting

Whoo idag har jag fått ett mail om en vinprovnings/winetesting kväll
så jag var ju inte sen att anmäla mig om jag säger så.
Med mig drar jag min vän och kollega J, så om 3 veckor då
ska jag få lära mig lite mera om vin.

jag Fryser inte lika mycket nu men det behöver jag
ju inte berätta för astrologen som lovat att han
skulle värma mig i kväll.
iof om jag tar vespan till honom lär jag ju bli kall igen?

Annars är det Fredag idag som sagt.
Ganska skönt med helg, sedan halvdag och helgdag igen
innan det är dags för minisemster upp till Sala
som tydligen ska ha väldigt kallt.
Om jag fryser så här nere när vi har 8 minus
hur ska jag överleva 15 minusgrader där uppe?

Denna gången ska jag vara i sala i 4 dagar,
jag är bara upptagen på fredagen
så förhoppningsvis hinner jag träffa lite vänner
kanske på lördagen i alla fall?
tex Cessan, har du tid då? Det är ju nästan ett
halvår sedan vi sågs nu och du har jag inte träffat Hjalmar ännu
och Oliver han måste ha växt en hel del sedan sist?

.

3 kommentarer:

Cessan sa...

Jo men visst skulle vi kunna ta en fika..bara komma över..Visserlgien är Oliver lite förkyld nu med rinnande näsa men det borde hinna gå över tills dess.
Och JA..Oliver har växt en hel del sedan sist hehe..drar redan storlek 92 på det mesta :D

ika sa...

aha jo men precis jag åker ju upp nästa torsdag så jag kommer på kvällen men lördagen där det är ju den 10 januari så han har en vecka på sig att tillfriskna :P
92 nu aha ja det ska bli skoj att se honom igen och dig förståss och hundarna :D

Cessan sa...

Vad använder du för mail adress numera..kommer aldrig fram på den jag har..har tänkt fråga dig massor av gånger men när jag har dig på tråden så glömmer jag det jämt hehe..
Tänkte ju maila dig mitt nya nummer..så skicka ett mail till mig på cessan78@gmail.com