måndag 12 januari 2009

Usch vad trött jag är.
Varför är jag det?
Grodan/tussilago skojade och sa att det är Jetlag
från resandet igår. Kanske har han rätt,
men då inte i tidskillnad utan klimatskillnad.
Eller det kanske var tänkt att det skulle vara roligt,
ett sådant skåne-sverige skämt som jag inte riktigt fatta?

En timme kvar och jag är redan
klar med allt jag skulle göra idag,
allt jag skulle göra på kontoret alltså,
det är fortfarande många timmar kvar
innan john blund får komma på besök.
Ska man då gå hem nu elller ska man försöka
få undan lite till av det som egentligen inte måste
göras men det är bra om det görs idag,
dvs lite kurser och sådant?
ja så får det bli..
och med detta blogginlägget tröttade jag
ut er också, strålande!

Nej dags att göra lite kurser och gäspa vidare.

Inga kommentarer: