fredag 30 januari 2009

Sista natten


Om några timmar har jag andra grannar än åkrar, om några timmar är jag tillbaka i civilisationen, om några timmar är jag trelleborgsbo.

Det är sista natten i mitt hus på landet och jag tycker det är ganska skönt. Även om tiden här har varit omtumlande så har den även varit nyttig och jag ångrar inte tiden här ute. På grund av möglet måste jag flytta tidigare än jag tänkt och det blir ytterligare lite söder ut. Trelleborg och Trelleborg blir sista anhalten i Sverige.

Vi, jag och pojkarna, ser fram emot Trelleborg. Det är en stad full av möjligheter. Och vi ser fram emot att flytta in i vår STORA lägenhet som bara är vår, vår helt egna lägenhet där killarna har riktigt mycket utrymme att springa på, hela 95 kvm plus den lilla tomten. Lägenheten är mycket större än det lilla huset vi bor i idag. Killarna ser även fram emot att börja på nya dagiset nästa vecka.

Klockan är nio nu och vi är redan i sängen. Vi somnar snabbt i kväll och hoppas att det snart blir morgon.

Inga kommentarer: