fredag 30 januari 2009

Ett värmande skratt


Det ska bli så skönt, idag betalade jag resan. Om lite drygt en månad sitter jag där i värmen och kan slappna av. I två veckor ska jag vara på andra sidan jordklotet. Jag kan glömma alla måsten, jag kan glömma alla bekymer och bara rå om mig själv. Jag längtar redan till venezuela.

Men först flytten. Har varit inne i Malmö en sväng och tre viktiga städ och packtimmar försvann i ett nafs. Det är nästan så man fantiserar om att allt är klart nu när jag kommer hem om 30 minuter, att en städkärring varit där och ja att allt är klart redan.

Gårdagen var grymt rolig. Idag har jag träningsvärk i magmusklerna och jag kan inte påminna mig om när jag skrattade nonstop i flera timmar sist. Ett gott skratt för länger livet och jag måste ha förlängt mitt med flera år. Tack becca och mario.

Inga kommentarer: