lördag 10 januari 2009

Lugn sala lördag


Det är faktiskt ganska skönt att ha en slappardag i Sala idag. Mina 2 första vakna timmar tillbringade jag i skogen med alla 4 hundarna, försökte rensa tankarna, vissa saker klarnade, andra frågor kan jag inte svara på själv men visst om jag vinklar det till att jag ensam ska fatta ett beslut så blir det enklare, allt beror på hur man definerar de olika valen.

Nåja tittade på film med mor & svägerska till klockan 2, sedan gick vi på långtur genom torget & sedan stadsparken med mina pojkar, det blev lagom socialitetsträning för Hjalmar & jag fick träffa på människor jag kände, svägerskan kallade mig kändis efter att folk kommit fram & pratat med mig, lokalkändis?

Sitter i soffan igen, inte ofta jag har en dag över i Sala där jag bara kan vila & ta det lugnt & ta allt med ro. Måste erkänna att det är väldigt skönt.

I morgon åker jag till skåne igen. Det är faktist med blandade känslor jag åker hem till mig denna gång. Trodde ju som sagt att saker skulle klarna när jag var här uppe, iof har vissa saker klarnat men absolut inte de funderingar jag hoppats få svar på

Inga kommentarer: