tisdag 6 januari 2009

Vem vet, vem vet inte?


" vem vet inte du vem vet inte jag, vi vet inget idag"

Känner mig vilsen, vissa saker känns bara som ett stort frågetecken. Vad är det som händer? Jag vet inte & jag trivs verkligen INTE med det! Jag vill ha full kontroll & trivs inte alls när jag inte har det.

Tjejen som dansade här om dagen står nu i hörnet, vill ta för sig som hon alltid annars gör. Men nu står hon mest & tittar på, väntar på att nästa schackpjäs ska göra ett drag. Varför hon väntar tålmodigt i kön på sin tur som hon aldrig gör annars vet hon
Inte. Kanske drar hon sig undan medvetet för att hon skrämmer annars? Kanske är hon bara så osäker, hon vet inte. Hon vet bara att hon känner sig vilsen när hon inte har full kontroll & inte längre vet det hon trodde hon visste.

Inga kommentarer: