tisdag 13 januari 2009

Prestationsångest i att hålla sig vaken?


Målet på bussresan hem är nu att hålla sig vaken, jag vill inte somna & missa hållplasen.
Sov gjorde jag på tåget & vaknade tack & lov på malmö C, hade hamnat i karlskrona annars & vad vill man dit & göra?
Drömde på tåget, hoppas jag får drömma samma dröm hemma.

Funderar lite över min, linas och grodans halv lustiga lunch idag. Vad hände? Vad var orsaken? Var det pga ryktet som går? Eller ren tillfällighet? Något jag missat? På bra humör var jag iaf trots trötthet i kroppen. Direkt efter stooor orden ville ja ringa astrologen,varför? jag hade sådant adrenalin i kroppen, trots att prestationsångesten kom in. Är lilla jag verkligen bäst nu? Att ångesten kommer när jag lyckats med något så bra är för mig en gåta. Det är ju inte första gången det blir så menar jag.

20 minuter kvar, håll dig vaken erika, vaken, du måste hålla dig vaken!

Inga kommentarer: