måndag 9 juni 2008

43,5 timme senare....

43 och en halvtimme senare och jag sitter fortfarande instängd i lägenheten. 
Mr M gick ut med Elvis i morse, jag har fått ställa in möten idag, jag vågar inte längre hoppas på att dom kommer att fixa hissen idag. 

Det känns som ren diskriminering. Jag har anmält hissbolaget till vår hyresvärd nu. 
Ska man gå till tidningarna som vissa av er tycker, det känns lite överdrivet,
jag vill inte berätta någon jävla snyfthistoria om hur synd det är om mig som sitter instängd i min lägenhet. Jag vill bara få dem att fatta hur allvarligt det är och hur beroende jag är av hissen. Jag försökte säga det till dem på telefonen igår, men det verkar inte ha gått fram eftersom jag fick svaret:

 " Men ni har väl fönster i lägenheten". 

Jag vet fortfarande inte hur fönstren skulle hjälpa till och vad dem menade med det. Att jag ska hissa ut Elvis genom fönstren eller att jag ska hissa ner mig själv och rullstolen genom fönstren så jag kommer ut? Jag menar vad är det för jävla svar? 

Jag känner mig så, hm, jo snarare ledsen än arg.. 

Inga kommentarer: