lördag 14 juni 2008

Det syns fortfarande att vi bor här :S

Då får jag se mig klar med städningen för dagen. Jag är inte alls nöjd,
det syns fortfarande att vi bor här
men tyvärr jag kan inte göra så mycket mera. 
Den som klagar på att vi har saker ovanför garderoberna får gärna
köpa oss fler garderober (vi har 4 garderober till 3 individer idag) eller ännu bättre, 
köpa oss en större lägenhet, vi bor ju bara i en liten lägenhet (55 kvm). 

Mr M kom precis hem, han sa att det var fint och rent. 
Men jag är som sagt inte alls nöjd. 

Men vart ska jag göra av köks maskinerna som står ovanpå köksskåpen? 
Eller vart ska jag göra av Fotosakerna och sysakerna som ligger ovanpå 
våra garderober i hallen? 
Jag har redan slängt mer än hälften av mina kläder så nu har jag bara
 2 garderobs hyllor istället för en hel garderob med kläder,
och jag stoppat ner mina "jobb saker" i lådorna. 

Men det som är i bokhyllan kan jag inte skymma. 
Och vad ska jag göra av Ytterkläderna? Dom måste 
få hänga på "hatthyllan" och skorna måste stå på skohyllan
Jag har ingen garderob för ytterkläder
Och vad ska jag göra av min Rullator och Rullstol? 

Kanske får inse sanningen, att hur jag än gör kommer det alltid att synas att det bor 
3 stycken i denna lägenheten. i o f jag kan köpa skynken och sätta ovanpå garderoberna
och för hatthyllan så ser man det inte...

Inga kommentarer: