fredag 13 juni 2008

Fredag den 13de

Jaha,  så är det fredag den 13:de idag.  Det har inte hänt något speciellt ännu. 
Eller  jo egentligen...

Jag var och shoppade hela eftermiddagen med min svägerska igår. 
Så idag är jag helt slut och har sovit hela (!) dagen med några få timmars 
undantag. Jag vaknade kl 7 i morse, ut med med hunden och ta emot hans kompis. 
Jag somnar igen och vaknar kl 11. Tittar på hem till gården och somnar igen.
Vaknar 12.30, tittar på hem till gården och går ut med hundarna. 
Jag kommer in kl 14 och somnar igen. 

Detta måste ses som något rekord nu , jag har varit vaken sedan kl 15.30 och 
det är ju nästan 2 timmar. 

Jag har precis gjort klart Venezuela albumet och insett att 
jag glömt att framkalla ungefär 20 kort så, ja okej helt klart är det inte
men alla kort jag har är inklistrade och texten är skriven. 

Nej, tror jag ska ta och ta med mig Elvis till Närlivset. 
Jag måste äta frukost/lunch/kvällsmat. 

I kväll är jag gräsänka undra vad jag ska hitta på för skoj då, sov kanske? 

Inga kommentarer: