fredag 13 juni 2008

Härlig Fredag kväll

Jag blev gräsänka trots allt, ensam med Elvis till i morgon kväll, ganska skönt.
 Mr M är ute på landet hos en god vän, också en M faktiskt. 
Jag gav en ganska detaljrik instruktion hur Mr M ska behandlas: 

" Han vill ha 2 mål mat om dagen, det räcker med knäckebröd och vatten, sedan vill han rastas 3 gånger om dagen, säkrast att ha honom i koppel annars springer han efter massa tjejer. 
Skulle han trots allt paras så vill jag ha 1500 per parning och 3000 per unge, 
inga erbjudanden om att få behålla dom.
 Det vore också bra om ni inte försöker skämma bort honom för mycket, men får han godis idag behöver jag veta det för då får han inge lördags godis i morgon. 
Och en sak till när ni har honom i bilen är det bäst att ha honom i en bur, han kan vara lite stökig i bilen. Annars är det nog inget mera. Jag skickade inte med någon blöja men har ni någon hemma kan ni, om ni vill sätta på honom den så han inte kissar i sängen i natt. Lycka till". 

Här hemma har jag och Elvis precis badat (jag fick ofrivilligt bad). Tror Elvis tycker det är ganska skönt att bada trots allt, efteråt blir det ju massa gos och godis och vem vill inte ha sådant? 
I kväll ska vi titta på film och gå en lång promenad och sedan ska vi bre ut oss ordentligt i sängen..... :D  


Inga kommentarer: