måndag 2 juni 2008

Fullspäckat Schema





Nu så är bara det värsta kvar, packa och åka tåg, Sen så är man i Sala för första gången på 1 år. 
För er som tänker "Jippi, Erika kommer till Sala", ni är nog inte så många som tänker så, men jag vill trots allt säga till er att mitt schema är fullspäckat och kan endast klämma in mera besök dessa tider: Tisdag natt och Fredag morgon och förmiddag. Visserligen har vi hela Fredagen fri men min Mamma har bokat upp de sista timmarna med oss. Så annars får ni dyka upp på Lillebrors studentfest..där finns jag med resten av släkten. 

Nåja det ska bli kul, tror jag. Jag har lite "hat och kärlek känsla" i kroppen. I mitt huvud snurrar tankar som "nej jag vill inte åka upp, jo jag vill åka upp, det blir trevligt och skoj, nej det kommer bli helt hemskt, det är bäst att jag skyller på att jag är dålig så drar jag iväg till London istället. Eller nej, det kommer bli bra, jag har både Elvis och Mr M med mig." 

 Men nu känns det lite sent att välja att stanna hemma och jag ska ju mest träffa människor jag saknar och längtar efter, så det blir nog bra. Näh, om man ska sätta igång med denna tråkiga och hemska packning kanske?  


Inga kommentarer: