fredag 27 juni 2008

Gotland Nu kommer vi!


kl 03 i natt, jo då ni läste rätt, kl 03! 
Sitter jag i bilen på väg till Gotland. 

Enligt Aftonbladet ska det bli värmebölja i HELA Sverige nästa vecka,
så det är väl bara att packa ner bikinin och inget mera då antar jag,
men när jag går in på SMHI sida så ser vädret sämre ut.
kanske bikini och en jacka då? 

Som vanlig har jag resepanik, herre gu klockan är
redan 18 och vi har inte börjat packa! 
Hade jag fått bestämma hade jag varit klar med packningen
redan klockan 10 i morse så jag kunde sova resten av dagen. 

Jag ska försöka ta en tidig kväll i kväll, 
men jag ska inte lämna Elvis förrän runt 20.30 
och lär inte komma därifrån före kl 21.30
Är det verkligen någon idé att gå och sova sedan,
jag menar jag ska upp kl 01.30? . 

Åh, hoppas våning 4 inte har fest i kväll,
men dem brukar ju ha fest varje fredag så 
varför ska denna fredagen vara ett undantag? 
Dem tar ju ingen hänsyn till oss andra grannar menar jag

Nåja vi får se hur det blir. 
Nu ska jag försöka umgås med min hund de sista 2 timmarna här, 
sedan får jag inte se honom på en vecka, hur ska jag överleva? 
 



Inga kommentarer: